V sredo, 27. marca 2024, smo se predstavniki oddelkov od 4. do 9. razreda zbrali na vsakoletnem šolskem otroškem parlamentu.

Za sprostitev smo najprej prisluhnili eni od tehnik sproščanja, ki je bila dober uvod za letošnjo temo – POMAGAM (SI).

Ko smo vsi malo lažje zadihali, smo se porazdelili v mešane skupine, kjer je vsak učenec s pomočjo igre razkril delček sebe. Nekateri so odgovore izstreljevali, drugi pa so morali malo bolj pobrskati po spominu za najlepše dogodke, ki so se jim zgodili v življenju, ali pa česa si najbolj želijo, komu najbolj zaupajo …

Zagotovo bi lahko še dolgo nadaljevali, saj je bila igra prav prijetna, a smo morali prestopiti na resnejše teme, zaradi katerih smo se tudi zbrali. Po skupinah smo odgovarjali na posamezna vprašanja. V skupini smo imeli raznolika mnenja, iz katerih smo sestavili izvirne odgovore, ki smo jih predstavili drugim skupinam. Vsi so se pokazali kot zelo ustvarjalni, saj je vsaka skupina ugotovila nekaj svojega, nekaj drugačnega. Pogovarjali smo se o tem, kako prepoznamo svojo stisko, komu se najlažje zaupamo, kako prepoznamo stisko drugega. Spregovorili smo tudi o tehnikah sproščanja; vsak je povedal nekaj iz svojih lastnih izkušenj, kaj stori, da si dvigne razpoloženje. Za konec je vsaka skupina podala predloge o tem, kaj bi na šoli lahko spremenili, da bi se učenci počutili bolje. Tudi pri zadnjem vprašanju ni manjkalo inovativnih idej: daljši odmori, bolj razporejena ocenjevanja, manj ocen, za celoten urnik izbiranje predmetov, ki se jih želiš učiti, zamenjava nekaterih učiteljev, večja spoštljivost med sošolci, pogovorni krožek, sprostitveni kotiček s kavčem …

Čeprav je pogovor tekel o stiskah, smo preživeli dve super šolski uri, ki se po vzdušju torej nista skladali s temo. Vsi se že veselimo medobčinskega otroškega parlamenta konec aprila, ko se nam bodo pridružili še predstavniki poljanske in žirovske šole ter bodo zagotovo predstavljena zanimiva mnenja in rešitve.

Ajda Kržišnik, 9. c

(Skupno 95 obiskov, današnjih obiskov 1)